Select country

For solutions in a specific country please visit your local website

Menu
Shop Logo

Produkter omfattet af reklamation

 

Fejlmelding på et defekt produkt omfattet af reklamation modtages via vores support e-mail.

Vi beder dig venligst sende en e-mail til service[snabela]jyskdatanet.dk med følgende:


• Kort beskrivelse af den oplevede fejl og evt. årsag

• Fakturanummer, modelnummer og serienummer på produktet

 

Kontaktpersonen vil modtage en bekræftelse med et RMA-nummer, når vi registrerer jeres RMA-sag i vores system.

Et defekt produkt som er dækket af reklamation, skal returneres til Cloud Router før sagen kan behandles.

Det defekte produkt repareres eller ombyttes inden for 3 – 21 dage fra modtagelsen.


Vigtigt
Reklamation omfatter et produkt købt hos Jysk Data Net, hvis produktet ikke er funktionsdygtigt, selv om produktet er konfigureret og installeret efter producentens anvisninger.


 

Reklamation omfatter ikke følgende:

• Fysisk sliddele som kan have en begrænset levetid.
• Konfigurationer eller justeringer af konfigurationer.
• Skade opstået som følge af forkert vedligeholdelse.
• Visuelle skader som ikke berører en fabrikationsfejl.
• Omkostninger i forbindelse med tabt arbejdsfortjeneste, værditab, produktnedbrud eller anden omkostning.

Produkter Service
Gå til indkøbskurv Forhandler Service